Najčastejšie otázky
Akými spôsobmi sa dá zaplatiť objednávka?
Cez stránku www.pizzagalileo.sk je možné zvoliť 2 spôsoby platieb, a to platba v hotovosti pri prevzatí objednávky alebo platba kartou vopred. Pri osobnom odbere je možné platiť na prevádzke len v hotovosti, nakoľko na prevádzke nedisponujeme platobným terminálom. Má to však pre Vás jednoduché riešenie, a to zaplatiť si osobný odber kartou vopred. Potom si už len prídete vyzdvihnúť objednávku na základe času prípravy.
Dá sa platiť stravnými lístkami?
Pri zadaní objednávky na doručenie je možné platiť len hotovosťou alebo platbou kartou vopred.
Zadal som objednávku, ale potrebujem urobiť zmenu. Ako na to?
Po zadaní objednávky sa dajú vykonať zmeny v príprave jedál alebo pizze do 5 minút od objednania. Väčšinou po tomto čase je objednávka už v procese a zmeny nie sú možné. Avšak najlepšie je nás kontaktovať telefonicky na t.č. 0911 306 101, kde sa Vašu požiadavku pokúsime vyriešiť. Prosím nekontaktujte nás v tomto prípade mailom alebo iným chatom, pretože by sme nevedeli rýchlo na zmenu reagovať.
Zadal som objednávku cez WOLT, BOLT alebo BISTRO.sk, ale potrebujem urobiť zmenu. Ako na to?
V tomto prípade Vám bohužiaľ nevieme pomôcť. Všetky zmeny sú v réžií spomenutých platforiem. Na základe toho je potrebné kontaktovať ich podporu (majú aj chaty) a oni Váš problém vyriešia.
Ak si objednám telefonicky alebo cez stránku www.pizzagalileo.sk, viem sledovať, kde sa moja objednávka nachádza?
Samozrejme, že áno. Po prijatí objednávky, väčšinou do 10 minút Vám príde sms správa o doručovaní objednávky, kde nájdete link na sledovanie kuriéra v reálnom čase.
Čo robiť v prípade, že mi prišla objednávka a nejaká položka z objednávky chýbala?
V tomto prípade je potrebné nás bezodkladne kontaktovať na t.č. 0911 306 101, kde sa Vás dispečer opýta základné informácie o objednávke a preverí, kde v procese prišlo ku chybe. V prípade oprávneného podnetu sa samozrejme poverený zamestnanec s Vami dohodne na náprave, kde buď Vám bude zaslaná finančná kompenzácia vo výške chýbajúcej položky alebo Vám chýbajúca položka bude poslaná dodatočne kuriérom.
Chcem si u Vás cez týždeň objednať položku zo stáleho menu, ale na stránke vidím, že aktuálne to nie je možné, prečo?
Naše položky zo stáleho menu, ktoré je možné nájsť pod skupinou jedál KLASIKA, CESTOVINY A RIZOTO a ŠALÁTY, sú väčšinou k dispozícií počas pracovného týždňa od 14.00 hod. a cez víkend od 10.00 hod.. Niekedy však príde k situácií, kedy kuchyňa je vyťažená natoľko, že tieto položky nie je možné objednať. Ale netreba zúfať. Jedlá bývajú k dispozícií vo veľmi častých časových intervaloch alebo je tu možnosť objednať si z nášho týždenného menu, burgrov, wrapov alebo pizze. Alebo si objednať počas víkendu.